Wycieczka do Warszawy 29.09.2015

29 września pojechaliśmy na wycieczkę do Warszawy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wizyty na Starym Mieście, gdzie spotkaliśmy się z przewodnikiem. Od razu pomaszerowaliśmy pod Zamek Królewski. Podziwialiśmy piękno budynku, który został zbudowany w stylu barokowo – klasycystycznym. Następnie pośpieszyliśmy na Rynek Starego Miasta, gdzie pośrodku placu stoi pomnik Warszawskiej Syrenki. Kolejnym punktem zwiedzania był Barbakan i Pomnik Małego Powstańca. Następnie zwiedzaliśmy stolicę z okien autokaru: przejeżdżaliśmy Krakowskim Przedmieściem, Alejami Ujazdowskimi, zobaczyliśmy budynki ambasad, sejmu i senatu.
Kolejnym etapem naszej wycieczki był spacer po Łazienkach Królewskich. Na wszystkich największe wrażenie zrobił Pałac na Wyspie, a także Biały Domek, Belweder oraz piękne ogrody. Uczestnicy wycieczki zachwycali się florą i fauną tego parku, a do zdjęć „pozowały” nam przepiękne pawie i liczne wiewiórki.
Po spacerze po Łazienkach Królewskich udaliśmy się na smaczny obiad, a następnie pojechaliśmy zwiedzić niezwykle ważny dla uczestników wycieczki obiekt – Stadion Narodowy. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem ich marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie!
Stadion Narodowy był ostatnim punktem naszej wycieczki, wróciliśmy do autokaru i w dobrych humorach wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.